Strona główna

sobota, 16 listopada 2013

Serwetkowa Mania .

Jak wiemy techniką decoupage można ozdabiać różne rzeczy ... szkło , drewno , plastik  a nawet dynię jak w moim przypadku w poście   Dyniowe inspiracje   . Używamy  do tego  papieru do decoupage , papieru ryżowego ale najczęściej zwykłych serwetek . W sklepach jest ich  mnóstwo o pięknych niepowtarzalnych wzorach i mają najważniejszą cechę czyli  są dużo tańsze od papieru ryżowego i papieru do decoupage  co w dzisiejszych trudnych czasach nie jest bez znaczenia a decoupage nie jest tanim hobby. Gdziekolwiek  więc jestem zawsze idę tam  gdzie są serwetki chociaż w swoich zbiorach mam ich mnóstwo wybieram , przebieram i znowu kupuję  ale ta nagła chęć , potrzeba jest tak ogromna , że nie mogę się powstrzymać  po prostu ogarnia mnie wtedy serwetkowa mania . Jestem więc  ciekawa czy tylko ja tak postępuję ? A może jest to ogólna , pozytywna  lub nie 
cecha wszystkich dekupażystek .?



W ostatnim tygodniu zrobiłam  małą buteleczkę na oliwę .... średnio mi wyszła .






Niestety nie wszystko wychodzi a u mnie to już norma  he he he .








 Spękania okazały się małe na fotce bez mała ich nie widać a chciałam aby wyszły ładne i duże ... ciężki tydzień miałam . Oby mnie wena twórcza nie opuściła ... ech .

                                                         






1 komentarz:

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione