Strona główna

czwartek, 7 listopada 2013

Skrobane zmywakiem - druciakiem

W poście MOJE PRACE przy skrzynce na klucze napisałam , że z braku odpowiedniej grubości papieru ściernego posłużyłam się zmywakiem - druciakiem . Na ten pomysł wpadłam już wcześniej bo rok temu kiedy to mój zasób wiadomości technicznych i atrybutów do decoupage był bardzo mizerny . Miałam wtedy dwie butelki w ładnym zielonym kolorze . Pomalowałam je kremową akrylową farbą ... a jakże ... potem serwetka ale ciągle czegoś brakowało... pomyślałam sobie .... może coś po przecierać ? No tak ale czym? No i wtedy chwyciłam za zmywak - druciak . Niestety nawet teraz i ciut większych  wiadomości o decoupage nie uchroniłam się przed dalszymi błędami a za swoje wrodzone gapiostwo  muszę płacić zmarnowanymi godzinami pracy. Ale teraz wiem , że  zawsze kiedy nie mam odpowiedniego papieru ściernego pozostaje mi jedyna deska ratunku czyli bohater tego posta  ....... ZMYWAK - DRUCIAK .         
Oto wspomniane wcześniej dwie butelki .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione