Strona główna

niedziela, 24 listopada 2013

Świąteczne To i Owo .

Zbliżające się święta Bożego Narodzenia nastrajają nas romantycznie... przenoszą w świat uroku zimowych pejzaży, choinek pokrytych śniegiem , ośnieżonych dachów ale także w świat fantazji związany z tym świętem. No cóż , bo kto z nas nie wierzy w Świętego Mikołaja ? Postanowiłam więc , że zrobię coś świątecznego no i padło na butelkę, wybrałam serwetkę z motywem Świętego Mikołaja jadącego na saniach . Jak zobaczycie, sam motyw na serwetce jest to jakby rycina wykonana piórem w jednolitym brązowym kolorze . Postanowiłam więc , że dominującym kolorem  na butelce będzie brąz i biały . I tu UWAGA  he he he wykonując tą butelkę  pierwszy raz użyłam pasty strukturalnej - efekt śniegu .

Motyw serwetki jest dosyć długi więc okręca się wkoło butelki .


Białą konturówką rozjaśniłam niektóre motywy aby były ciut lepiej widoczne.

Pasta strukturalna nie jest położona zbyt równo ale wszystkiego trzeba się nauczyć i nabrać wprawy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione