Strona główna

czwartek, 14 listopada 2013

Toaletka Małgorzaty

W roku 2012 w listopadzie .... zaledwie miesiąc od poznania techniki decoupage podjęłam się dużego jak na tamten czas wyzwania . Na gwiazdkę jako prezent pod choinkę postanowiłam zrobić dla bratanicy toaletkę  oj ... ciężka to była próba dla mnie . Kiedyś obliczyłam , że spędziłam przy niej około 30 godzin pracy . Bardzo zależało mi aby toaletka wyszła po prostu ładnie ale jako początkująca  dekupażystka  miałam  same wątpliwości , rozterki i dziesiątki pytań . Oczywiście dzisiaj zrobiłabym ją całkiem inaczej a wątpliwości i pytania ? .....  one zawsze zostają .




Front toaletki . W rzeczywistości rama lustra i szufladki   różnią się odcieniem zieleni.




                                 
                                           Tył toaletki . 






             Lewy wewnętrzny bok toaletki .. drugi podobny chociaż różniący się elementami .


 





    Bok lewy






Bok prawy






            Obie szufladki są z podobnym motywem  filiżanek .















 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione