Strona główna

środa, 11 grudnia 2013

Butelka na Sok .

Pracując ostatnio nad różnymi przedmiotami między innymi pudełkami(pokażę przed świętami) , aniołkami , lampionami .... stwierdziłam , że największą przyjemność czerpię  ozdabiając butelki . Biorąc ją do ręki czuję jakby jej ''serce'' i wybierając serwetkę już wiem jak będzie wyglądać . Przedstawiam butelkę po soku malinowym a po ozdobieniu jest to butelka na sok winogronowy he he he.

Datę i godzinę wykonania zdjęcia widać ... sam środek nocy... więc do aranżacji butelki  musiałam wyjść na dwór i urwać winogron na moje szczęście kilka ostatnich gron jeszcze wisiało .
A przy okazji kawek pędu ... stwierdziłam , że może się przyda , jak się okazało był to dobry pomysł .
Druga strona butelki. Decoupage standard czyli : klej , serwetka , farby akrylowe a na końcu lakier .
Po pierwszej warstwie drobnym papierem ściernym przeszlifowałam powierzchnię . Jeżeli butelka jest z przeznaczeniem do użytku domowego nie maluję górnej jej części a jako ostatnie wykończenie  dodałam korek ...

1 komentarz:

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione