Strona główna

środa, 18 grudnia 2013

Sutaszowe Opaski i Przegapiony Tysiączek .

Piękne , sutaszowe opaski robione na zamówienie  dla mojej małej bratanicy Oli  lat 5 ... niespodzianka pod choinkę  oj... będą się oczka świeciły z zachwytu toć to mała elegantka he he  he

     RÓŻOWA OPASKA i DWIE SPINECZKI 

Na moją prośbę opaski wykonała Marysia... córka znajomych ... prawda , że urocze ? https://www.facebook.com/maria.wantusiak .


     OPASKA NIEBIESKA


 Idealna na imprezy w przedszkolu .



PRZEGAPIONY  TYSIĄCZEK





 No i stało się ...  1000  wyświetleń na blogu  w ciągu niecałych  7 tygodni więc obchodzę mały jubileusz . Dokładnie 2 listopada  o godzinie  20.o4  zamieściłam swój pierwszy post pod tytułem  Moja Pasja . Miałam nadzieję. że na liczniku wyświetleń zobaczę te magiczne cyfry  ale przegapiłam a raczej ... przespałam he he he . Uważam ten wynik za swój mały sukces . Serdecznie dziękuję wszystkim za odwiedziny .

1 komentarz:

  1. opaski śliczne,gratki z okazji 1000,ja swój tysiączek też przespałam,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione