Strona główna

czwartek, 26 grudnia 2013

Szkatułka w Kropeczki


Szkatułka na drobną biżuterię . Powstawała częściowo tuż przed Wigilią z myślą o dodatkowej osobie na  świątecznej kolacji . Niestety wyszło inaczej więc wykończyłam ją 26 grudnia nad ranem .
Dlaczego w kropeczki? W zasadzie nic nie dzieje się bez przyczyny ... pasek na szkatułce jest równo ucięty z serwetki jako dolny wzór ... a po wykończeniu  pudełka stwierdziłam , że jest za szeroki i czegoś jeszcze brakuje  więc zrobiłam kropeczki .
Wieczko szkatułki
Bok frontu

Tył szkatułki
Bok szkatułki . Oba boki pudełka są takie same .
Spód wieczka
Starałam się aby spód jak i tył wieczka był dopasowany kolorem do motywu z serwetki czyli ... w różu ... może i jest w odrobinę innym odcieniu .... ciemniejszym  niż pasek na dole szkatułki  ale zdecydowanie nie w takim jak wyszło na fotce .

Widok z góry

Kropeczki zrobiłam białą konturówką a brzegi w środku odrobinę przetarłam papierem ściernym . Na koniec  trzy razy polakierowałam . Przyklejanie serwetki na całość powierzchni wcale nie jest łatwe więc podzieliłam ją na trzy części , użyłam do tego kleju z werniksem . 

1 komentarz:

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione