Strona główna

czwartek, 26 grudnia 2013

Trzy Świąteczne Pudełka

Pudełka zaczęłam robić już na początku listopada przypuszczając ( i słusznie) , że nie
zrobię ich szybko zwłaszcza , że chciałam troszkę poeksperymentować z masą strukturalną i złoceniami .
PUDEŁKO DUŻE .
Sarenki to efekt 3D niestety nie widać na zdjęciu . Nie jest to łatwa praca zwłaszcza jeżeli wykonuje się ją po raz pierwszy .Kupiłam nawet taki specjalny przyrządzik do formowania  i wygładzania masy strukturalnej do potrzebnego kształtu z motywu serwetki

Na dno pudełka przykleiłam serwetkę z Mikołajem na saniach . W pierwszej wersji miał być to filc ale zrezygnowałam z tego pomysłu. Niestety robiąc zdjęcia krzywo ustawiłam wieczko ... ech zawsze coś przegapię a szkoda ... bo ładniej by wyglądało .
Zewnętrzną dolną  część pudełka pomalowałam na granatowy kolor .
PUDEŁKO ŚREDNIE .
Na wieczku motyw dwóch wróbelków ... również  zrobionych efektem 3D .
 Odrobinkę  pozłociłam . 
Z zewnątrz pomalowałam na ciemno brązowy kolor i przyozdobiłam .
PUDEŁKO MAŁE .

Wieczko pomalowałam na błękitny kolor a pudełko na pomarańczowy... pasujący do dzwoneczków . Wykończyłam białą , perłową konturówką a wszystkie pudełka polakierowałam i posypałam brokatem . Prezent dla bratanicy na gwiazdkę .

1 komentarz:

  1. ale bratanica ma szczęście z tymi prezentami,piękne te pudełeczka!!!pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione