Strona główna

sobota, 4 stycznia 2014

Amaryllisowy Chustecznik


Pudełko kupione kilka miesięcy temu więc stwierdziłam , że zrobię chustecznik tym bardziej , że już zagruntowane leży i czeka abym się nad nim zlitowała omalże słyszałam jego głos  weź mnie ... weź ... zrób coś ...  he he he . Ponieważ chciałam aby był to motyw kwiatowy padło na serwetkę w Amaryllisy , której to wzór najbardziej mi pasował do prostokątnego kształtu pudełka .
FRONT
   BOKI DŁUGIE
BOKI MAŁE
Z GÓRY

Ponieważ miałam tylko jedną serwetkę z tym motywem musiałam się nieźle nagłowić jak ułożyć wzór aby starczyło na całe pudełko . Po podzieleniu serwetki przyklejałam wybrane i wyrwane  przeze mnie wzory na poszczególne części pudełka . Po jednokrotnym polakierowaniu stwierdziłam , że coś mnie jak gdyby razi a raczej bije po oczach a to coś to ... zbyt wyraziste kolory czerwieni i zieleni więc jasno kremową farbą troszkę podmalowałam kwiaty i  zamalowałam  ciemną zieleń po bokach . Na koniec  papierem ściernym przetarłam ranty pudełka a potem dwukrotnie  pudło polakierowałam . Wyszło całkiem ... całkiem  .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione