Strona główna

poniedziałek, 20 stycznia 2014

Pudełko na Ciastka

Pudełko na ciastka lub inne słodycze ... takie wymyśliłam przeznaczenie dla tego pudełka a na co lub do czego konkretnie będzie służyć to się okaże.

Spód pudełka
Wybierając serwetkę i dobierając farbę do malowania nie zwróciłam uwagi na kolor w środku pudełka niestety oba kolory do siebie nie pasują . Troszkę mnie to razi bo nie współgra z całością ...  ponieważ jest to pudło przeznaczone do celów spożywczych nie malowałam w środku.
Poprzednie zdjęcia robiłam wieczorem przy sztucznym świetle natomiast teraz przedstawię fotki zrobione blisko przy oknie w dziennym świetle .

Jak widać różnica w kolorach jest dosyć duża . Teraz dopiero widać rzeczywisty kolor pudełka ... nie jest to też odcień jaki chciałam uzyskać ale wyszedł zbliżony. Czasami praca wieczorem przy sztucznym świetle (ociepla kolory) przynosi mierne efekty bo w dzień trzeba poprawiać.
Może w przyszłości je przemaluję ??




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione