Strona główna

sobota, 15 lutego 2014

Słoik na Suszone Grzyby

W zeszłym tygodniu dostałam propozycję zrobienia słoika na suszone grzyby ... oczywiście padło na słoik po kawie . Praca ta sprawiła mi dużo przyjemności a efektów wykonania sama byłam ciekawa . Dobrze , że w swoim zbiorze serwetek miałam takie z motywem runa leśnego ....  a na początek
PRAWDZIWKI lub BOROWIKI jak komu pasuje .... 
Grzybki zrobiłam z efektem 3D wyszły jak prawdziwe ...
Boki zostawiłam nie pomalowane aby grzyby w słoiku widoczne były .
Do efektu 3D użyłam białej , samoutwardzalnej masy strukturalnej.
 Wokół motywu z prawdziwków zrobiłam z masy taką otoczkę ponieważ stwierdziłam , że czegoś jeszcze brakuje a praca wygląda na niedokończoną .
 W środku słoika może nie prawdziwki ale na pewno suszone podgrzybki .
KURKI ... czyli druga strona.
Wieczka słoika nie malowałam natomiast przykleiłam mniejsze grzybki z innej serwetki . Wokół słoika i wewnątrz suszone kurki .


4 komentarze:

  1. Świetny słoik, efekt 3D rewelacja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ozdobiony słoik. Aż na grzyby chce się iść, ale pora nie ta :).

    www.swiatsutaszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wow,faktycznie wyglądają jak prawdziwe.
    To mi się podoba,że nie idziesz na łatwiznę,że dopracowujesz każdą pracę,że dla Ciebie decoupage,to nie tylko przyklejenie serwetki.
    Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ilonko ... dziękuję za miłe komentarze zapewne sama wiesz jak to dodaje skrzydeł aż mi się ciepło zrobiło na serduchu , że jednak ktoś docenia moją pracę . Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione