Strona główna

poniedziałek, 17 marca 2014

Butelka po Nalewce Babuni

Butelka bardzo popularna  ...  to już szósta  sztuka , którą zrobiłam . Moja pierwsza butla pomalowana na biało ... aż trudno w to uwierzyć .
Utrzymana w kolorystyce grafitowo - białej ... pełen minimalizm . Znowu mi ktoś zarzuci , że jest zbyt monochromatyczna ale trudno lubię takie klimaty .
Jak widać na zdjęciu faktura butelki nie jest gładka ...zrobiłam takiego małego baranka .
Na gałce wykonałam  delikatne spękania jednoskładnikowe dając pod spód biały kolor a na wierzch czarny ... i tu widzę swój błąd ponieważ powinnam pomalować na grafitowy . Na dole butelki odrobina brązowej patyny .


2 komentarze:

  1. przepiękna ta buteleczka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. W żadnym sensie nie jest chromatyczna, jest piękna, właśnie przez takie minimalistyczne połączenie kolorów ;).

    www.swiatsutaszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione