Strona główna

sobota, 22 marca 2014

Karafka na Śliwowicę

To druga karafka jaką zrobiłam ... pierwszą moją  pracę widać na stronie głównej blogu na samej górze.
Bardzo ładna serwetka niestety już ostatnia więcej w sklepie nie było ... szkoda
Do pracy wykorzystałam ... biały papier ryżowy , motyw z serwetki , klej, odrobina farb akrylowych i lakier . Zatyczka do karafki matowa .
DRUGA STRONA BUTELKI


Fotki powychodziły trochę  krzywo więc musiałam je prostować  przez Picassa rzadko się zdarza , że wszystko wyjdzie idealnie .
ZDJĘCIA  ZROBIONE  PRZY  DZIENNYM  ŚWIETLE
Po dokładnym  obejrzeniu karafki okazało się , że jest ona krzywa z jednej strony.Ponieważ zdjęcia wyszły źle więc trochę mi ulżyło bo myślałam ,  że to moja wina .
Całość zdecydowanie ładniej prezentuje się w dziennym świetle niż  wieczorem .


2 komentarze:

  1. Nie przepadam za papierem ryżowym, ale podoba mi się. Fajny kształt butelki, nie widziałam nigdzie takiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karafkę kupiłam w Pepco za 10 zł ... mają je w ciągłej sprzedaży . Dziękuję za miłą opinię i pozdrawiam .

      Usuń

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione