Strona główna

sobota, 8 marca 2014

Moja Nagroda - Niespodzianka

W czwartek przyszła paczuszka z nagrodą - niespodzianką wygraną przeze mnie w Candy u Agnieszki Kowalewskiej . Z niecierpliwością ją otwierałam a raczej darłam karton ... he he  he  aby dostać się do środka i zobaczyć co za cudeńko tam jest .
OTO MOJA NAGRODA

Piękny , wiosenny stroik z kwiatów ... a jak pomysłowo zrobiony ... oglądałam go ze wszystkich stron .
Blog Agnieszki obserwuję już od pewnego czasu i muszę przyznać , że bez wyjątku każda praca jest piękna i wyjątkowa .



Dziękuję Ci Agnieszko za tak wiosenny i piękny prezent - niespodziankę .

Zachęcam do odwiedzin u Agnieszki  na blogu
http://agnieszka-kowalewska.blogspot.com/2014/03/idzie-jez-idzie-jezmoze-ciebie-pokuc.html
Nie umiem wklejać linków aby się otwierały ... no cóż nie wiem jak to się robi ....  raz mi się uda a potem już nie więc mam zamęt w głowie ale stronkę podałam ... link prowadzi do następnej ciekawej pracy Agnieszki
lub na facebooku  Galeria KOLOROWY ZAKĄTEK .









2 komentarze:

  1. no,no bardzo interesująca praca,gratuluję takiego prezentu,taki wiosenny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję strasznie mi miło:) Az serce się raduję ,czytając że się podoba. Widzę ze pięknie się skomponował do otoczenia.Pani Bogusiu ,Zapraszam częściej:) ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione