Strona główna

czwartek, 6 marca 2014

Urodzinki Mojego Syna ...

WSTĘP .
Pomysł założenia tego bloga  o decoupage powstał kiedy stwierdziłam , że warto by było w jednym miejscu umieścić swoje prace z opisem i fotkami  . Tak tylko ... dla siebie  abym po jakimś czasie wiedziała co zrobiłam , jak i kiedy ... no i proszę od listopada 2013 roku powstało ponad 50 postów z różnymi pracami. Z początku postanowiłam nie mieszać swojego życia osobistego - rodzinnego z blogowaniem ale od pewnego czasu myślę inaczej ... stwierdziłam , że jednak napiszę kilka zdań o troskach i radościach osób niepełnosprawnych oraz ich rodzin. A problem znam od przysłowiowej "podszewki " no cóż ... przecież sama jestem matką  niepełnosprawnej osoby . Ale nie będę zanudzać i przechodzę do sedna sprawy a konkretnie  ... o czym jest ten post czyli ...

URODZINY  MOJEGO  SYNKA -   RAFAŁA
03 marca skończył 28 lat i choć to już dorosły człowiek dla mnie jako matki ciągle będzie to  ... dziecko . Urodziny odbyły się W Ośrodku dla Osób Niepełnosprawnych w Serocku gdzie oboje dojeżdżamy samochodem a raczej nas dowożą ... i tu ukłony w kierunku burmistrza gminy Serock za bezpłatny transport bo według przepisów to .... może ale nie musi.
Mój synek ... Rafał
Było śpiewane sto lat i składanie życzeń.Na zdjęciu od lewej p.Basia nasza psycholog oraz p.Ala bardzo kreatywna osóbka .
Pani Agnieszka z życzeniami.
Doszła p. Renatka .. od rehabilitacji.
Pani Kasia od zajęć plastycznych , p.Bartek od techniki oraz moja osoba z urodzinowym kwiatkiem no i Rafał , który zaczął się troszkę buntować.
Urodzinowy poczęstunek ...
Dominika
Od lewej... Kasia,Beatka,Agnieszka i Zosia .
Dominik z Rafałem

Paweł i Małgosia .... oj chyba smakuje ciacho.
Oczywiście muzyka i tańce ... toć to ostatni dzień karnawału

Nie wszystkich tu widzę ... porozchodziły się dzieciaki ale w miarę zebrała się cała grupa .
Rafał i nieodłączne jego atrybuty czyli ... plecak i gazety .

Przy okazji urodzin  bardzo hucznie zakończyliśmy  tegoroczny karnawał ... było dużo muzyki, słodkości i radości  przyjemnie  było zobaczyć te szczęśliwe , roześmiane buzie .

NASZ OŚRODEK ... a pełna nazwa brzmi  ....

Środowiskowy Dom Samopomocy
                 w Serocku
       ul.Wyzwolenia 31
http://www.integracjaserock.pl/

ZDJĘCIA OŚRODKA
Ośrodek składa się z dwóch budynków ... starej,zabytkowej willi wybudowanej w 1931 r oraz nowego budynku ,  w którym mieści się stołówka , sale do zajęć i przedszkole dla dzieci .
W tej chwili willa przechodzi gruntowny remont ... taki od a do z ... a fundusze z UE.

Z zewnątrz po  remoncie pięknie wygląda . Przepraszam za źle zrobione zdjęcia  dziwnie to wygląda ... jak stara przechylająca się chata .

Nowe dwa podjazdy dla wózków inwalidzkich .
Nowoczesny , wykonany w 2013 roku plac zabaw.
Nowe boisko z nawierzchnią antypoślizgową . W głębi domki całoroczne a dalej rzeka Narew .

Zapraszam do naszego  Ośrodka w odwiedziny jako np. noclegowa baza wycieczek do Warszawy oraz pobyty integracyjne.





























































































2 komentarze:

  1. WIELKIE 100 LAT!!!!! I dużo ,dużo radości i szczęścia.
    I dla mamy również,bo wiem ile kosztuje sił, opieka nad synem.pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo bardzo dziękuję ... również życzę dużo sił ,wytrwałości i oczywiście CIERPLIWOSCI

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione