Strona główna

niedziela, 2 marca 2014

Wygrane Candy u Agnieszki

WYGRAŁAM ... WYGRAŁAM ... WYGRAŁAM . Jak wiecie brałam udział w Candy Niespodziance u Agnieszki Kowalewskiej a dzisiaj ogłoszono wyniki .Jakież było moje zdumienie a wręcz niedowierzanie , że zostałam  wylosowana jako jedna ze zwyciężczyń .
A oto dowód ...
Galeria Kolorowy Zakątek - Agnieszki Kowalewskiej na facebooku .
PasjaTworzenia
W Candy u Agnieszki udział wzięłam po raz pierwszy i pomyśleć , że jeszcze cztery miesiące temu kiedy zaczynałam swoją przygodę z blogowaniem nawet nie wiedziałam co to oznacza . No cóż ... zawsze warto iść do przodu i zdobywać nowe , ciekawsze doświadczenia . Z niecierpliwością czekam na nagrodę  bo Agnieszka wykonuje przepiękne cudeńka z wikliny papierowej oraz kompozycje kwiatowe .

2 komentarze:

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione