Strona główna

niedziela, 1 czerwca 2014

Na Sosnowej Korze

Na grubej sosnowej korze Pan Jezus z efektem 3D .

 Miałam tylko jeden tej wielkości motyw z papieru ryżowego , który pasował do kształtu kory  więc musiałam sporo włożyć pracy aby w miarę wszystko pasowało .
 Po bokach złota farba ... teraz stwierdzam , że jednak za dużo .
Wygląd troszkę zmieniony niż we wcześniejszych fotkach ponieważ dodałam troszkę beżowej farby po bokach kory i dwie warstwy lakieru więcej .

Zdjęcia efektu 3D
Starałam się aby zaznaczyć najważniejsze elementy postaci ... ogólnie na twarzy  brodzie , pod szyją na szacie oraz włosach .

Zdjęcia robione na leżąco.
W planie więcej prac na korze .. jakże piękny i wdzięczny jest to materiał a zakupiony już dawno papier ryżowy z  motywami religijnymi między innymi ... Ostatnia Wieczerza czeka na swoją kolej .



4 komentarze:

  1. Jeśli można :) Ciekawa praca, ale spróbuj w przyszłości użyć lakieru matowego. Zobaczysz, że w takich pracach jest lepszy efekt. I bardziej bym wtopiła postać w drewno stosując cieniowania końcówek. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za rady ... myślałam o wtopieniu w tło i podmalowaniu ale chyba mam za mało doświadczenia trochę (nawet nie trochę) razi ta biała masa strukturalna , którą widać może użyć brązu lub beżu za dużo też użyłam złotej farby lepiej było zdecydować się na jakieś złotko więcej pracy ale zapewne ładniej by wyglądało . O matowym lakierze nie pomyślałam , że byłby lepszy przy pracy na korze ... same wątpliwości . Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  3. Zadziwiasz mnie tymi pracami na korze. Materiał nietuzinkowy a jednocześnie subtelny i nad wyraz wymowny do takich obrazów <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione