Strona główna

sobota, 5 lipca 2014

Podarowane z Dobrego Serca

W maju na Facebooku  zwracałam się z prośbą o małe co nieco dla dzieci z trzech świetlic socjo - terapeutycznych z okolic Serocka . Pierwsze dary przesłała pani Maria Pycha z Dąbrowy Górniczej .
Dziękujemy Marysiu za te cudeńka.
........................................................................................................................
Drugą osobą , która odpowiedziała na mój apel była pani Beata Majtczak z Gliwic ... oto jej paczuszka.
Serdecznie i Tobie Beato dziękujemy .
.........................................................................................................................
A teraz przyszła kolej na mnie a co ... mam być gorsza ?

W poniedziałek (7-8 lipca)zaczynam wakacyjne warsztaty ( a może to za dużo powiedziane ) z filcowania na sucho w jednej z takich świetlic socjo-terapeutycznych . Nie mam zbyt dużej wprawy w tej technice ponieważ wykonałam tylko kilka kwiatków i ozdobiłam spódnicę dla bratanicy ale muszę sprostać zadaniu jakie mi powierzyła koleżanka Janina jakby nie było ... kierowniczka . Prawdę  mówiąc to boję się ... tyle par oczu (26 dzieci) wpatrzonych we mnie i czekających co zaprezentuję .To już moje drugie spotkanie z dzieciakami .  W zeszłym roku na zajęciach z decoupage było trudno ... nie powiem  ale jakoś przeżyłam ... he he he . No cóż wątpliwości obawy zawsze pozostaną.Od poniedziałku za tydzień decu , szkatułki zamówione , bejca jest , serwetki i klej jest .... oj będzie się działo . Tym razem zrobię zdjęcia z warsztatów i prac wykonanych przez dzieci ... będzie świetna pamiątka .
.........................................................................................................................
W ostatnich dniach czyli w środę 9-07-2014 r
otrzymaliśmy jeszcze trzecią paczuszkę  od p. Anastazji Klosa .


Anastazjo ... dzieci , moja koleżanka Janinka - kierowniczka tych świetlic i ja we własnej osobie bardzo Ci dziękujemy za te dary .
.........................................................................................................................
W piątek 22- sierpnia dostarczono jeszcze jedna paczuszkę od Pani Małgorzaty Januchowskiej z Zielonej Góry . Jak poprzedniczkom tak i Tobie Małgosiu serdecznie dziękujemy za te przepiękne rzeczy , którymi nas obdarowałaś .
W imieniu dzieci i mojej koleżanki z Ośrodka Pomocy Społecznej w Serocku ... dziękuję .
 ...................................................................................................................
 Dnia 2 września  2014 roku we wtorek otrzymaliśmy jeszcze jedną przesyłkę od Pani Katarzyny Łozińskiej z Zielonej Góry ... i znowu otrzymaliśmy same cudeńka .
Podzieliłam na dwie części aby łatwiej było zrobić zdjęcia ... tyle tych cudowności .
Dziękuję Kasiu za te przepiękne rzeczy. Część z nich na pewno zostanie wykorzystana do prac z dziećmi na zbliżające się Święta Bożego Narodzenia a całość sprawiedliwie podzielona na trzy świetlice. Serdecznie dziękujemy.
.................................................................................................................

Z perspektywy czasu cieszę się , że miałam tyle zaangażowania a przede wszystkim odwagi aby na Facebooku na swojej stronie napisać prośbę ... te kilka ulotnych słów o wsparcie dla tych dzieciaków .


          DZIĘKUJEMY



1 komentarz:

  1. Bogusiu ....te dary wyslalam z dobrego serca ..az tyle "reklamy "nie oczekiwalam ...mam nadzieje ,ze cos z tego da sie zrobic ;) pozdrowienia dla Ciebie ,Twojej kolezanki oraz dla dzieciakow :)
    lG Anastazja .K :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione