Strona główna

niedziela, 3 sierpnia 2014

Pojemnik na Kredki

Dla mojej bratanicy Oli lat sześć ozdobiłam drewniany pojemnik na kredki . Tak mnie męczyła , dręczyła  , że musiałam zabrać się do pracy aby mieć trochę spokoju .

Mimo , że jest to pojemnik na kredki a nie wazonik nie mogłam się powstrzymać aby nie dodać jakiegoś kwiatka ... w tym wypadku zachwyciłam się urokiem słonecznika .
Troszkę podmalowałam patiną i turkusową farbą pasującą kolorem do jednego z motylków .
Na górze przy rantach wykonałam delikatne przecierki .
 A to już spód pojemnika i samodzielny podpis Oli .
 Po napisaniu swojego imienia stwierdziła ...
Trochę krzywo mi wyszło ale nie miałam okularów
a po chwili  dodaje
Bo urodziłam się bez okularów ... he he he .
Znowu mały dowcip z życia wzięty .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione