Strona główna

poniedziałek, 22 grudnia 2014

Życzenia Świąteczne

Moi drodzy ...  wszystkim , którzy zawitali do mnie chociaż na chwilkę i tym , którzy jeszcze zajrzą na stronice mojego bloga  przesyłam płynące z całego serca życzenia  ...
Szczęśliwych , pięknych i rodzinnych świąt Bożego Narodzenia
spędzenia ciepłych , pełnych miłości chwil przy wigilijnym stole oraz szczęśliwego Nowego Roku 2015 .

Słowa moje kieruję również do znajomych i nieznajomych  mieszkających za granicą życząc spotkania z bliskimi , za którymi tęsknią .

WESOŁYCH ŚWIĄT ... WESOŁYCH ŚWIĄT

      Nie zapomniałam też o nowo poznanych znajomych z facebooka  dla Was również  przygotowałam świąteczną kartkę  .


WESOŁYCH ŚWIĄT ... WESOŁYCH ŚWIĄT .

Wszystkich serdecznie pozdrawiam .


2 komentarze:

  1. Witaj kochana Bogusiu ..dziekuje serdecznie za zyczenia swiateczne ...Tobie i Twoim najblizszym zycze z calego serca wspanialych ,rodzinnych Swiat Bozego Narodzenia ..niech to Boze Dziecie poblogoslawi Was i Wasz dom napelniajac go miloscia i szczesciem .Chce rowniez podziekowac Tobie i dzieciom ze Swietlicy za wspanialy prezent .jestescie kochani <3 WESOLYCH SWIAT <3 Anastazja K :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu ... i wzajemnie . Pozdrawiam serdecznie .

      Usuń

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione