Strona główna

piątek, 13 lutego 2015

Etniczna Butelka

Stwierdziłam , że pomarańczowy to trudny kolor zwłaszcza w decoupage . Najpierw zaczęłam ozdabiać herbaciarkę ale specjalnego pomysłu nie miałam więc robota szła jak po grudzie ... to zostawiłam . Totalnie nic ... pustka w głowie .
Pomyślałam , że może butelkę zrobię tym bardziej , że dawno już butli nie robiłam może wreszcie wyjdzie .Praca wykonana na Cykliczne Kolorki u Danutki  w lutym ... pomarańczowy
http://danutka38.blogspot.com/2015/02/cykliczne-kolorki-luty-i-zwiastun.html
Zapraszam do zabawy w imieniu Danusi jak również swoim .

Butelka czworokątna o słusznych gabarytach  4 x 8 i tylko jedna serwetka z mojego licznego zbioru pasowała do jej kształtu . Nie jest wykonana idealnie było to moim zamierzeniem natomiast przyznam się , że spękania jednoskładnikowe mi nie wyszły ale nie miałam ochoty ich poprawiać .
Czarnego koloru jest sporo ale musiałam oddzielić poszczególne części ... inaczej wszystko by się zlewało .
Luty to dla mnie trudny miesiąc wiele przykrych osobistych zdarzeń kojarzy się z tym miesiącem . W tej chwili ciężka choroba taty zaprząta mi wszystkie myśli i nie da się skupić więc stać mnie tylko na taką butelkę . Pomarańczowy nie jest moim ulubionym kolorem w zasadzie nie mam nic w tym odcieniu ... kiedyś kupiłam bluzkę ale oddałam bratowej .
Wcześniej zapomniałam napisać o kolorku na miesiąc marzec więc się rehabilituję i proponuję kolor zielono - kremowo -złoty + 10 % innych kolorków .
Danusiu nie wiem czy przyjmiesz ową butlę bo prawdopodobnie czarnym kolorkiem  przekroczyłam limit 5% jeżeli nie to może zdążę do końca miesiąca wykonać coś innego.


85 komentarzy:

  1. Mnie się podoba - tematyka niebanalna i kolory świetnie pasują. Czasami życie bywa bardzo trudne. Twojemu tatusiowi życzę dużo zdrowia i dużo siły na pokonanie choroby. Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. No i świetnie sobie poradziłaś z pomarańczem :) butelka wygląda fajnie

    OdpowiedzUsuń
  3. nalewka z Masaja...? :-D

    a Tacie - zdrowia życzę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Głowa do góry dużo,dużo zdrowia dla Taty będzie dobrze :-).Co do butelki rewelacja ni wiedziałam,że są takie serwetki-pozdrawiam trzymaj się

    OdpowiedzUsuń
  5. Bogusiu, głowa do góry. Pal licho luty i wszystkie z nim złe przypadłości. Dzisiaj piątek trzynastego, ale nie znaczy, że musi być źle, będzie bardzo dobrze; Twojemu tacie zdrówka życzę, a Tobie kochana, za tę butelczynę z energetycznymi kolorami i motywami bardzo dziękuję. Niedoróbek nie widzę, a to co jest, dowodzi tylko, Twojemu wyczuciu smaku i estetyki. Brawo.)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buteleczka, bardzo ładna:) żadnych niedociągnięć nie widać. Dla taty zdrówka a dla Ciebie dużo siły.

    OdpowiedzUsuń
  7. Za wszystkie słowa otuchy bardzo dziękuję ... czytając Wasze komentarze aż się popłakałam . Dziękuję , że jesteście ze mną . Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zacznę od najważniejszego: zdrówka Tacie, Tobie dużo sily i wiary, ze będzie dobrze. A butla czaderska. Idealna na nalewkę z Masaja. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Popieram wszystkie dziewczyny co do otuchy :) i co do buteleczki :) Super pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna praca :))))))))))
    uwielbiam takie ciepłe klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi sie podoba twoje dzieło motywy etniczne są super pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna ciepła butelka :) Wszystkiego dobrego życzę i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się podoba,a moje oko nie wychwyciło żadnych nieprawidłowości w spękaniach;)
    Butla wygląda kapitalnie .

    OdpowiedzUsuń
  14. Bogusiu cieszę się niezmierni, że mimo problemów osobistych stać Cię było na przygotowanie pracy . Doceniam ogromnie i jednocześnie życzę zdrowia dla taty.
    Buteleczka wyszła całkiem fajnie , serwetka się świetnie wpasowała. I nie martw się tymi spękaniami . Na szkle jest je bardzo trudno zrobić. Farba spływa z butelki . Można sobie poradzić na dwa sposoby . Albo pomalować butelkę najpierw pasta strukturalna lub specjalnym podkładem a drugi sposób to przed malowaniem okleić butelkę ręcznikiem papierowym przy użyciu wikolu .
    Baw się dobrze . pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za porady o tych sposobach nie wiedziałam chętnie przy następnych pracach wypróbuję . Dziękuję również za słowa otuchy .

      Usuń
  15. A mnie sie bardzo ta butelka podoba,teraz tylko trzeba dopasować jakiś trunek do niej

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam afrykańskie klimaty - świetna buteleczka :) to teraz trzeba ją egzotyczną nalewką na bananach lub pomarańczach zrobic:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę przyznać, że butelka mnie zachwyciła. Teraz to pozostaje tam wlać jakiś niebanalny trunek :) Fajnie, że udało Ci się wziąć udział w wyzwaniu :) Dużo ciepła Ci życzę, pomimo trudności przeciwności :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Afrykańska butelka wyszła Ci znakomicie! Kolory słoneczne i ciepłe!
    Będzie dobrze, Bogusiu a Twojemu Tatkowi życzę szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  19. prześliczna butelka taka afrykańska zapraszam na wyzwanie
    http://kreatywnybazarek.blogspot.com/2015/02/pierwsze-wyzwanie-kwiatowe.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agato ...skorzystałam z zaproszenia i odwiedziłam Twój blog .. kwiatowe wyzwanie zapowiada się ciekawie jeżeli będę miała chwilkę wytchnienia może dołączę do zabawy .

      Usuń
  20. Bardzo fajna afrykańska butelka :)
    Dużo zdrowia dla Taty!

    OdpowiedzUsuń
  21. Afrykańskie klimaty,praca jak najbardziej trafiona z kolorem,wyszło świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Butelka pięknie skomponowana i wykończona rewelacyjnie - bardzo mi się podoba :)
    Twojemu tacie życzę powrotu do zdrowia
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny motyw umieściłaś na tej butelce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje drogie ... chciałabym każdej z Was podziękować za pozytywne i miłe komentarze . Dziekuję również za duchowe wsparcie to dodaje mi sił . Cieszę się , że dołączyłam do Was kobietki do Blogowej Danuśkowej Rodziny . Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bogusiu, butelka wyszła Ci bardzo ładnie;) To miło, że pomimo kłopotów - wzięłaś udział w zabawie;) Cieszymy się, że dołączyłaś do naszej, Danutkowej rodzinki. Będzie nas więcej;) Pozdrawiam Cię bardzo cieplutko, a Twojemu tacie życzę poprawy zdrowia;)
    P.S. Przepraszam, że tak późno piszę, ale nie daję za wygraną papierowej wiklinie i zeszło mi się tyle czasu... Buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdrówka dla Taty ,a dla Ciebie sił na to co przeżywasz. Butelka po prostu zjawiskowa, a motywy, które wykorzystałaś sugerują ,że napój w niej trzymany ,to eliksir życia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie mam pojęcia co to spękania jednoskładnikowe i wcale nie chcę wiedzieć bo to co widzę bardzo mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Egzotyka w każdym calu! Bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyszła Ci bardzo fajnie, chyba jesteś dla siebie za surowa :)

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne dzieło idealnie dopasowane do gorącego kontynentu i kolorów u Danusi ; ) super gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Butelka wyszła śliczna. Też nie widzę żadnych niedociągnięć.
    Życzę zdrówka dla taty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajna buteleczka, taka letnia i mi natychmiast skojarzyła się z wakacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię takie klimaty afrykańskie.Butelka super

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajnie zrobiona :-) Bardzo mi się podoba! :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Super egzotyczna butelka, świetnie wykonana, jest co podziwiać:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziękuję za wszystkie miłe komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  37. Bogusiu, praca przepiękna! Lubię afrykańską tematykę.
    Trzymaj się cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zdrowia życzę i ja dla taty a dla Ciebie sił dużo, butelka jest naprawdę kapitalna

    OdpowiedzUsuń
  39. Lubię afrykańskie klimaty i ta buteleczka ogromnie mi się podoba! Super, że każda strona inna!
    Życzenia zdrowia dla Taty!
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładna. Pomarańcz do afrykańskich klimatów bardzo pasuje. Niebanalna tematyka, super.

    OdpowiedzUsuń
  41. Butelka bardzo ladna, aj sie kompletnie na decou nie zanm, dla mnie ejst bombowa i bardzo afrykanska. Zdrowia dal taty...

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne podejście do tematu :-) buteleczka wyszła idealnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne podejście do tematu :-) buteleczka wyszła idealnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. "Pomarańczowa Afryka" - super buteleczka

    OdpowiedzUsuń
  45. Witaj Bogusiu,późno do Ciebie przychodzę ,ale jakoś Twój post mi umknął .Teraz jestem i już wychwalam bo strasznie lubię takie afrykańskie klimaty .
    Buetelka wyszła kapitalnie ,sama bym taką chciała.Ognista i bardzo africano.
    Baw się dobrze,już niebawem zapraszam na nowy kolorek
    POzdrawiam cieplutko
    Danutka

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna praca. Butelka wygląda rewelacyjnie, coraz bardziej dziewczyny zaczynam wam zazdrościć deku.

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny afrykański motyw! Butelka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna butla i ładny motyw a o spękania się nie martw nie zawsze wychodzą tak jak by się chciało, trzeba troszeczkę potrenować. Na szkle jest troszkę trudniej, ja maluję najpierw farbą akrylową i jak wyschnie to wtedy dopiero spękacz:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Super afrykańska praca CI wyszła!

    OdpowiedzUsuń
  50. Tego serwetkowego motywu na buteleczce jeszcze nie widziałam. No i proszę - udało Ci się mnie zaskoczyć :)
    Zdrówka dla wszystkich :)) Będzie dobrze

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo fajna butelka! Życzę Tacie zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo fajna butelka! Życzę Tacie zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczna butelka, ja też nie widzę żadnych niedoróbek :) Wzór serwetki śliczny i idealnie pasuje do gabarytów butelki :) Ciekawa jestem co będzie w środku ? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Dziękuję za słowa otuchy i zdrowia dla taty jak również za przesympatyczne komentarze . Dziękuję .

    OdpowiedzUsuń
  55. Witam Kochana, po pierwsze dużo siły życzę, abys zwycięsko wyszła z tych trudnych dla Ciebie dni! Mam nadzieję, że będzie dobrze :-) Przesyłam dużo pozytywnej energii!
    A co do buteleczki to jet kapitalna, bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetna klimatyczna butelka, a niedoskonałościami się nie przejmuj - w Afryce nic nie jest robione pod linijkę.
    Wszystkiego dobrego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Niczym pamiatka z wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  58. A mi, twoja buteleczka bardzo się podoba. Bardzo fajnie ją ozdobiłaś. Całość tworzy bardzo ciekawy efekt. Duży plus, że chciało Ci się cokolwiek stworzyć pomimo problemów osobistych. Pozdrawiam cieplutko i "uszy do góry"

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetna. Bardzo podobają mi się te wzory. :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Cudna butelka, świetny motyw i genialne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo oryginalna i klimatyczna butelka.Świetnie wpasowałaś się w kolorek z tym afrykańskim klimatem. Myślę, że te nasze robótki są najlepszym lekarstwem na troski. Pozdrawiam ciepło i życzę lepszych dni.

    OdpowiedzUsuń
  62. Czarny kolor jest niezbędny w stylu afrykański, bardzo ładnie wyszła ta butelka!

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo piękna ,klimatyczna butelka:) i życzę zdrowia dla Taty.

    OdpowiedzUsuń
  64. Piękna i klimatyczna:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo podoba mi się Twoja propozycja pomarańczowej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Łał! :) orientalne klimaty są jak najbardziej pomarańczowe ;) świetna praca - butelka pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo ciekawa praca ;) Dużo zdrowia dla Taty.

    OdpowiedzUsuń
  68. Pomarańcz-energia-ciepło-gorąco-upał-Afryka, oto moje skojarzenia z tematem. Ciekawa butelka, z pewnością ją ktoś wykorzysta:))

    OdpowiedzUsuń
  69. Super jest ta butelka. Twoje wykonanie bardzo pasuje do kolorku pomarańczowego :*

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze a jest ich aż 81 .. to mój rekord . Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  71. Obiecałam sobie, że wszystkie pomarańcze obejrzę - nawet po terminie ;)
    bardzo fajnie udało Ci się sprostać wymogom tego trudnego koloru :) I świetnie wpasowałaś tą serwetkę w kształt butelki - udane połączenie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. Fantastyczne zderzenie się dwu światów...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione