Strona główna

czwartek, 24 września 2015

Faszerowane Jajka z Oliwkami

Zgłaszam swoją pracę pt : Faszerowane Jajka z Oliwkami do Cyklicznych Kolorków Artystek Kolorystek w tym miesiącu dekoracje wykonujemy z oliwek .
http://danutka38.blogspot.com/2015/08/cykliczne-kolorki-artystek-kolorystek.html
Dzisiaj króciutko . Zrobiłam faszerowane jajka z pieczarkami i postanowiłam dodać do nich oliwki . Jako serwetka posłużyły mi liście winogron .
Aby naszej Stefanii smakowało bo nie każdy lubi oliwki .

12 komentarzy:

  1. Bardzo smakowicie wyglądają te jajka z oliwkami. Ach, głodna się zrobiłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Apetyczny i kolorowy! Super talerz i wspaniała praca do "Cyklicznych Kolorków",
    Pozdrawiam bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglada i chetnie zjadłabym teraz cos takiego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bogusiu ale smakowicie te jajeczka wyglądaja , i nawet farsz wygląda na "oliwkowy "
    Fajniei że dółączyłaś do dozywiania Stefanii :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jajeczka wyglądają bardzo zachęcająco super pomysł pozdrawim ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, zgłodniałam, tylko tak ładnie wygląda ten talerz, że szkoda brać, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam! Zrobiłam się głodna!!!! Kocham jajka pod każdą postacią!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej jajeczka! Takie apetyczne wpałaszowałabym wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Doklejam się do posta Hanny Pater - Ja też! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bogusiu piękny ten półmisek nam zaserwowałaś .Normalnie zaraz wproszę się na imprezkę ,takiego apetytu mi narobiłaś .
    Super,że i to zadanie zaliczylaś i wykonałaś .
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj, takie jajka uwielbiam, z pieczarkami.... mogę zjeść kopę ;-)
    ale mi narobiłaś smaka! ;-DDD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione