Strona główna

środa, 7 października 2015

Domek z Brodą

Zgłaszam  swoją pracę pt : Domek z Brodą do wyzwania Cykliczne Kolorki Artystek Kolorystek w miesiącu październiku wykonujemy dekoracje ze  ... śliwek .
http://danutka38.blogspot.com/2015/10/cykliczne-kolorki-pazdziernik-2015.html                                                                            Myślałam , myślałam  i .... wymyśliłam   ...
Domek z Brodą ... he he  a czemu nie ? Dach domku , komin  , płotek , oczka , brwi , uszy no i broda wycinane ze  śliwki . Frontowa część domku jest z pora a po bokach przy niby płotku drzewka z pietruszki .

Śliwki jako wazoniki ... pięknie komponują się z marcinkami .
Cała ta dekoracja z owoców i warzyw  to świetna zabawa .... zapraszam w imieniu Danusi .


13 komentarzy:

  1. Rewelacyjna kompozycja, super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. No, Ty to masz super pomysły! Świetny ten domeczek z brodą a śliwki zamiast wazoników, to już mistrzostwo świata :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to wymyśliłaś :)
    Super domek zbudowałaś :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bogusiu śliwkowe wazoniki sa genialne, ale ten domek z broda , no fantastyczny pomysł i jak dzieciaki dostłyby owocki w takiej dekoracji to z pewnością zjedza z wielkim apetytem . Gratuluje , u mnie masz szósteczkę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Żwirka i Muchomorka tylko brakuje! :-D
    Kto pamięta tę czeską bajkę???

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pomysł świetny, no i wykonanie fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najpierw obejrzałam zdjęcia, a dopiero potem przytaszczyłam tekst i do tego momentu byłam pewna, ze to jakiś samuraj z brodą. Pomysł i wykonanie rewelacyjne! Śliwkowe wazoniki super :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej! Ale piękny dom z ogródkiem stworzyłaś! Super:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny domek, a i pomysł na wazoniki świetny

    OdpowiedzUsuń
  10. No pierwsza klasa! Fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Wazoniki najlepsze! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super! :D Wygląda to fantastycznie! :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne prace :) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione