Strona główna

wtorek, 6 września 2016

Na Kamieniu ... Powertex

Praca wykonana na kamieniu znalazłam go na spacerze podobał mi się a raczej jego kształt ponieważ  jedna strona jest całkiem płaska i równa więc idealna do takiego zastosowania .
Połączyłam dwie techniki ... utwardzanie tkanin Powertex i decoupage .Pogrzebałam w swoich papierach ryżowych i znalazłam idealny motyw .


Ramka to preparowana kora brzozy ... podbarwiłam ją dwoma kolorami patiny bister Powertex


Motyw damy troszeczkę podmalowany farbami akrylowymi .

4 komentarze:

  1. Świetny pomysł! Bardzo ciekawe wykorzystanie naturalnych materiałów!
    Pozdrawiam bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne cudeńko ciągle mnie kusi do tej techniki ale boje się ze zachoruję, zainspirowałaś mnie do tego by ozdabiać kamienie więc wyruszam na spacer po materiały Dzięki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione