Strona główna

piątek, 24 listopada 2017

Anioł do Kolekcji ... Powertex

Tydzień temu spojrzałam na  kolekcję zrobionych przed siebie figur  i stwierdziłam , że mam za mało aniołów bo tylko dwa więc powstał trzeci ... taki troszkę inny ... podmalowany i jasny i ciemny ze skrzydłami z juty . Zdjęcia okropne naprawdę nie dało się zrobić lepszych a próbowałam ze trzy razy ... 
Jakby tego było mało to przez przypadek usunęłam wszystkie zdjęcia anioła pokazanego w całości została tylko ta jedna niewyraźna fotka .Nie obyło się bez błędu bo zrobiłam anielicy za mały biust ... no cóż nie wszystko wychodzi .

Użyłam tu kremowego utwardzacza a prace wykończyłam brązową i zieloną bejcą podmalowałam też złotem . Skrzydła zrobiłam z juty ... wyszły ciekawie dla mnie wyglądają super . Figura ma około 50 cm wysokości . Anioł inny taki trochę stary ale lubię takie ... nie  każdemu będzie się podobać.

7 komentarzy:

  1. Bogusiu anioł jest przepiękny!
    kiedyś miałam ochotę spróbować tej techniki, ale czas wciaż brak
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem bardzo ciekawy właśnie dzięki tym podmalowaniom :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykły! Piękny! Masz ogromny talent!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba- jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miłe opinie tym bardziej , że jakość zdjęć jest beznadziejna ... rzeczywistości jest ładniejszy . Pozdrawiam serdecznie wszystkich czytających.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione